Monday, March 9, 2009

CATATAN RENGKAS DARI TEMAN

Kepada sesiape yang mengikuti blog ini, teman nak minta maaf kerana dah lame teman tak tulis sambungan Dasar Pembangunan Negara. Teman baru aje abis buat kem motivasi di satu lokasi yang pade teman paling menarik. Ade sunga, ade gunung, ade penempatan, ade gerotak, ade kebun getah, ade kebun kelape sawet, ade poko-pokok yang jarang bebeno mengkome jumpe boleh nengok di sini.
Gerombolan kami (bukan gerombolan yang selalu ditulis dalam blog politik tuh yer!) berade di situ selame tige ari due malam. Macam-macam program di atur untuk peserte-peserte yang ambil bagian. Ade program "Qiamulai" yang dikendalikan oleh Ustaz Osman dari Sekolah Kebangsaan Lintang. Terima kasih tak terhingga pade Ustaz Osman yang boleh datang mase oghang sedang syok tido, pukul 4.00 pagi oiiiiii pegi sane.
Dalam program kembare juge seme peserte berminat. Maklumle berjalan-jalan. Bukannyer jalan-jalan cari makan atau jalan-jalan ke TF ke, The Store ke, Tesco ke, Jaya Jusco ke, Ipoh Parade ke, boleh le pegi sekurang-kurangnye "window shopping". Ini boleh nengok pacat ke, lintah ke, kengkiak ke, burung ke dan macam-macam ke lagi, hebat dan bertuah peserte-peserte ini. Tahniah kepada Mohd. Sofiuddin, guru dari Sekolah Kebangsaan Perlop 1, kerane berjaye memimpin kumpulan kembare dari mule hingge akhir.
Ok.... sambung lagi

No comments: