Thursday, July 9, 2009

SALAM PERPISAHAN DARI TEMAN

Ari ni, 9 Julai 2009, teman pegi ke Black Canyon Coffee kat Jaya Jusco Ipoh untuk bersame2 dalam majlis selamat bertuko kawan teman. Ade due oghang kekawan teman yang kene tuko. Soghang ke Ipoh dan soghang lagi ke Kuale Kanso, Sebenonyer majlis ni dah kerapkali ditangguh sebab tak semua kekawan boleh datang. Dah tangguh baper kali pun masih tak leh kumpoi seme kekawan datang.
Kepade kekawan yang diraikan pade ari ni, teman rase jase mengkome terlalu banyak kat Sunga Siput ni. Walopun lambat dibuat majlis, teman arap mengkome faham ngan tugas-tugas serta mase seme. Majlis ini agak berjaya, terima kasih pade Naib Pengerusi Kelompok 5 yang memang teman puji tang adekan majlis ni memang teman serah pade dia memang pakar pun.
Pade mengkome yang dah tuko tuh selamat bertugas di tempat yang baru, Pade teman, jase mengkome akan tetap dikenang dan curahkan jase mengkome di tempat yang baru ini macam mana mengkome curahkan jase kat sini. Arap2 mengkome seme mudah ditemui, mudah berjumpe dan mudah memberi bantuan jikalo perlu,

2 comments:

skylark said...

ape wa punya muke tak masuk gambar? jangan kerane kepale kurang rambut tak nak ambil gambar handsome man ni. sedih le.
hehehehe........

amalhaj said...

banyak sori taukeh, wa ade ambik taukeh punya gambar tapi tak jadi maaaaaaaa mungkin silau sebab gambar tak jadi......