Wednesday, December 2, 2009

YANG MANA SATU IDAMAN KALBU?

1. Lebih 1,000 sertai demonstrasi desak Nik Aziz minta maaf
KOTA BHARU: Kira-kira 1,000 orang yang mendakwa mewakili sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) mengadakan demonstrasi secara aman di hadapan pintu masuk Kota Darul Naim di sini bagi mendesak Menteri Besar, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, memohon maaf kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berhubung satu kenyataan kontroversinya baru-baru ini.
Bernama.

2. Himpunan desak Nik Aziz undur
Oleh AZRAN FITRI RAHIM dan RODELIO JUNJUN TAUCANututusankelantan@utusan.com.my
KOTA BHARU 1 Dis. - Kemelut kepimpinan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat semakin membahang apabila orang ramai di sini hari ini secara terbuka menunjukkan rasa tidak senang hati mereka dan memintanya melepaskan jawatan.
Beratus-ratus orang yang menggelarkan diri mereka sebagai Jemaah Rakyat Prihatin Kelantan (JRPK) berkumpul di hadapan pintu masuk bangunan pentadbiran Kota Darulnaim di sini mulai pukul 9 pagi ini.

3. Ratusan demo bantah Nik Aziz isu doa laknat
Salhan K Ahmad Dec 1, 09 12:16pm
kemaskini 2.26pm Beratus-ratus penduduk Kelantan mengadakan bantahan terhadap Menteri Besar Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berhubung hasratnya untuk berdoa memburukkan perdana menteri dan Umno.
Malaysiakini.

4. Penonton lebih ramai dari pendemo depan pejabat BM Kelantan
Harakahdaily
KOTA BHARU, 1 Dis: Kira-kira 50 penyokong Umno yang dipimpin oleh Che Johan Che Pa mengadakan perhimpunan di depan Kota Darul Naim pagi ini bagi mendesak Menteri Besar Kelantan meletak jawatan.
Bagaimanapun, hampir 1,000 lagi yang berhimpun memerhatikan demonstrasi yang dipercayai didalangi oleh anggota Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali itu.

MENGKOME BACE LER KEEMPAT-EMPAT SURAT HABOR KAT ATAS NIH. BERITANYER SAMER, TEMPAT SAMER TAPI ISINYER TAK BRAPER SAMER.

SOALAN BONUS:-
Berita Harian - Ribu
Utusan Malaysia - Ratus
Malaysiakini - Ratus
Harakahdaily - Puluh

Cume ramai nih ker ahli Jemaah Rakyat Prihatin Kelantan????????

No comments: